Follow D'board
MEMORiES Me and You FF
Entries About JantungHati
Tuan Tanah


WELCOME TO MY BLOG. YOU CURRENTLY STEPPED ONTO MY BLOG AND I WISH YOU BEHAVE YOUR ATTITUDES AND YOUR OWN SELF. GOT IT? MUACHHHHHHH :3

ILOVEYOU : FamILY ♥ AFIF IRHAM ♥ AIESHAH ♥ FATHNIN ♥ AMINAH ♥ NAAZIFAH ♥ NANI ♥ AND YOU :)



HeartBeat



My only heartbeat. Muhd Nur Afif Irham. Do love him so much and much. muahhhh ;)

The music turns ONN !


<
videokeman mp3
Live While We’re Young – One Direction Song Lyrics
>

Credi-tor

Template: Sya Syahirah
Header: Ayien
Bestview: ** **

DAMN! Bored!
Holaaa and Assalamualaikum fellas? li hau ma ? hahahaa. #au hentam batu jek doe. muahaha

                         <--------- OHMYYYYYY. SUPERBS OHSEMM

You. please be my boyfriend. hahahaha. okay menyanyah, youlss apa khabaq ? sehat naq ? hahaha. okay korang tahu tak ni sape ? jengjengjeng! HARRY STYLES. i'm one of his fanatic fans. fuyoooooo. sumpah dia ni hot gilaa. Nak pergi US jumpa dia. wawawawawa. hahaha.

Dah 4 hari dah cuti tahun baru cina. taktahu nak buat apa. Homeworks jangan cakap lah. memang takkan aku sentuh untuk buat masa ni. mesti buat last-2 minit. sapa dengan saya ? hahaha. angkat kaki skunk. hohoho. sumpah banyak gila hw tuh. agak-2 ade dalam 1000000 tan. muahaha. okay aku tipu sesangat :P
sekolah gua cuti 9 hari dohhhhh! hahaha. syukur gila. sangat syukur sebab takpayah naek sekolah cepat-2. tapiiiiiiiiiiiii tak dapat jumpa haziq a.k.a buncet guaa. hahaha,

memang gua jenis yang malas nak pergi sekolah. sebab apa? sebab malas lah. ape lagi, aduhhhhhh iyee pun
btw glee season 3 dah start weh, memang aku tunggu lame gila cerita ni. sangat-2 ohsemmm weh. kalau korang tengok mesti terpaku jekkkk. dari season 2 anis dah tengok. season one tak sempat sebab time tuh minat nak tengok tv kurang. lagipun taktahu pun kewujudan glee ni. Vanilla coklat pun best. aduh mana satu nak tengok ni. but i prefer glee. hahaha, sebab best. cerita pasal sekolah walaupun aku tak minat sekolah, muahahahaha. kbai :)

Labels:



Older Post | Newer Post