Follow D'board
MEMORiES Me and You FF
Entries About JantungHati
Tuan Tanah


WELCOME TO MY BLOG. YOU CURRENTLY STEPPED ONTO MY BLOG AND I WISH YOU BEHAVE YOUR ATTITUDES AND YOUR OWN SELF. GOT IT? MUACHHHHHHH :3

ILOVEYOU : FamILY ♥ AFIF IRHAM ♥ AIESHAH ♥ FATHNIN ♥ AMINAH ♥ NAAZIFAH ♥ NANI ♥ AND YOU :)



HeartBeat



My only heartbeat. Muhd Nur Afif Irham. Do love him so much and much. muahhhh ;)

The music turns ONN !


<
videokeman mp3
Live While We’re Young – One Direction Song Lyrics
>

Credi-tor

Template: Sya Syahirah
Header: Ayien
Bestview: ** **

Farewell
Hai and Assalamualaikum :)

                                           

Farewell ? for what ? kay nak cerita lah ni. tak sabar lah you all ni >.< haha
Farewell to himm. sorry anis takboleh sayang awak lagi. dah tawar hati. andddddd dah dah dahhhhhhhh patah hati. lelaki semua nya same. ahaha. kay kidding jek. Tengs for everything :') hati aku dah remuk lah . macam ni bhaiiiii

                                        

cantek kan ? kay tengs. sorry aku takboleh terima kau lagi. aku punya lah percaya kat kau. ni kau buat kat aku. tengs heeee. i'm very apprieciated that things you do to me :) Nak nanges pun tak guna juga *kay aku dah nanges dah semalam. hahaha :]
Seriously aku tak sangka weh kau buat aku macam ni. Ishhh. talam dua muka. kay fine aku benci gila kat kau. cakap lah kau sayang aku ke, hape ke, aku tetap saked weh. saket sangat. perit hati nih wehhhh. pergi ahhh dengan pmpuan tuh. takpayah cari aku lah. aku tanak tengok kau dalam hidup aku buat masa sekarang ni. shitttt! Fakk off lah.

dah pergi jauh-2 dari hidup aku dengan perempuan tuh. takpayh sebok-2 dengan aku lagi. kata sayang ah. nahhhh lahhhh. hanya kata kata seh. benci kau. tapi aku takboleh tipu yang aku sayang kan kau ngekkk. Assalamualaikummm.

Labels:



Older Post | Newer Post