Follow D'board
MEMORiES Me and You FF
Entries About JantungHati
Tuan Tanah


WELCOME TO MY BLOG. YOU CURRENTLY STEPPED ONTO MY BLOG AND I WISH YOU BEHAVE YOUR ATTITUDES AND YOUR OWN SELF. GOT IT? MUACHHHHHHH :3

ILOVEYOU : FamILY ♥ AFIF IRHAM ♥ AIESHAH ♥ FATHNIN ♥ AMINAH ♥ NAAZIFAH ♥ NANI ♥ AND YOU :)



HeartBeat



My only heartbeat. Muhd Nur Afif Irham. Do love him so much and much. muahhhh ;)

The music turns ONN !


<
videokeman mp3
Live While We’re Young – One Direction Song Lyrics
>

Credi-tor

Template: Sya Syahirah
Header: Ayien
Bestview: ** **

Her . Him ;')
Assalamualaikummmmmmm :) whats up guys ? hahaa. act kita tengah bosan ni. so kita post lah satu entry pasal bff sampai mampus kita ni. She is Fathnin Nazihah anak Mohd Azmi, ade kenal tak budak gemok ni ? hahaha. meh meh kita tunjuk siket ;)

 
seee ? that's my little sister. hahaha. walaupun dia lebih besar dari kita, tapi kita lagi matang dari dia. takpe takpe akak syg adek. jangan risau kay ? kiss siket :* lately ni kita dah macam tak kambing kan ? eh eh eh bukan kamceng maksudnye, hahaha LOL. aku sayang kau tek, sumpah aku lebih syg kan kau dari org lain. kau jangan lah ignore aku. mentang-2 ade bestie baru, lupa aku. sad k sad. iyelah, aku ni sape kan. aku tolak kau jatuh bangun baru tahu. hahahaha. Maybe kau tak perasan sume ni sebab bagi kau aku ni tak penting nin, tapi aku perasan sebab aku syg kau tengekk. bukan aku nak ngampu kau. tapi reality. aku rindu kita yg dulu. yang slalu bersama. macam isi dgn kuku bhai. rindu rindu. tapi naik jaa form 3 mula lah renggang. aku tanak sume ni. even dgn bestie yang lain. aku jage kau, kau jage aku. susah senang kita same. even mak kau tak bagi aku kawan dgn kau, aku buat dunno jek sebab aku syg kau. bila kau cakap kau tak takkan dilayan bila hang ramai-2, aku tersentap bhai. aku yang takut forever alone. aku ajak kau gi mana-2 sebab kau paham aku. kau macam soulmate aku ngekk. aku kecik hati dgn kau. aku pendam jek. aku syg kau. maybe sume ni salah aku. kay sorry. anyway love you.

                                                    

Aku suka dia XDD hahaha. that my boyprengg. handsome. sorry tanak tunjuk muka, nanti tergoda. mati lah aku nak. hahahaha. lately ni jug anis asek gaduh je dgn dia ni. ade je tak kena. okay maybe memang salah anis. anis ego sangat. kesian dia asek kene pujuk. haihh. sorry awak. fuhhhhh. btw kita miss awak. asal ? sebab rindu lah tonggek. bila mau jumpa. hurm tdi bace blog asyeeq jamari. perh perh sweet bhai. walaupun dorang jauh. tapi asyeeq tu sanggup turun kl nak jumpa ilaa. auww auww melting. biy, kita kena macam ni juga tau tau ? kalau tak, siap hw? duduk luarrrrr XD HAHAHAHAHAAHA.


I'm not a perfect person
As many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

I'm sorry that I hurt you
It's something I must live with everyday
And all the pain I put you through
I wish that I could take it all away
And be the one who catches all your tears
That's why I need you to hear

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is You [x4]

I'm not a perfect person
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

I've found a reason to show
A side of me you didn't know
A reason for all that I do
And the reason is you

Labels:



Older Post | Newer Post