Follow D'board
MEMORiES Me and You FF
Entries About JantungHati
Tuan Tanah


WELCOME TO MY BLOG. YOU CURRENTLY STEPPED ONTO MY BLOG AND I WISH YOU BEHAVE YOUR ATTITUDES AND YOUR OWN SELF. GOT IT? MUACHHHHHHH :3

ILOVEYOU : FamILY ♥ AFIF IRHAM ♥ AIESHAH ♥ FATHNIN ♥ AMINAH ♥ NAAZIFAH ♥ NANI ♥ AND YOU :)



HeartBeat



My only heartbeat. Muhd Nur Afif Irham. Do love him so much and much. muahhhh ;)

The music turns ONN !


<
videokeman mp3
Live While We’re Young – One Direction Song Lyrics
>

Credi-tor

Template: Sya Syahirah
Header: Ayien
Bestview: ** **

Buddyz | Sayang | ILoveYou
      

Hai Assalamualaikum peeps !
sihat ? kalau tak sihat bole pergi jumpa doktor tau. i tanak u olss saket. kiss siket. wkwkwk. harini i nak cerita pasal besties i yang i sayangggggggg sangat! even kitaorang dah jauh tapi tetap dihati.so lets start the story :*


Kita start rapat bila dah masuk sekolah menengah. susah nak cakap camne kita bole kamcing, sekepala. sekaki setangan sebab kita gila gila. ada yang rapat mase form 1, form 2 and form 3. even si minah pernah benci aku tapi akhirnya kiteorg jadi bestie. wakaka. hebat tak penangan aku ? lol. dorang lah tempat aku luahkan perasaan. masalah. suka duka semua sebab dorang je yang paham aku. certain orang bole kongsi pasal boyfriend je kan ? certain orang tak bole. tapi dorang ni superb ah aku cakap. bole jadi ustazah. cikgu. parents. kawan. musuh semua. universal lah kira nyaaaaaa. haha. even pernah gaduh tapi bole berbaik. terharu dorang sambut birthday aku. nanges sebab kita gaduh kan minah ? kau peluk aku. aku peluk kau. kita tidur samesame satu katil kan shaa ? kita cerita pasal biawak kan nani ? kita suara nak same kan zifah ? dan kitaaa gemok same kan fathnin ? hahaa. aku sayang gilaa kat korang tau. kalau korang tak sayang aku. aku cubit bontot sorang sorang. hahaha.

so dah tau sape buddyz anis ? see dorang laaaaa. love you guys. muach setepek :*

  



Older Post | Newer Post