Follow D'board
MEMORiES Me and You FF
Entries About JantungHati
Tuan Tanah


WELCOME TO MY BLOG. YOU CURRENTLY STEPPED ONTO MY BLOG AND I WISH YOU BEHAVE YOUR ATTITUDES AND YOUR OWN SELF. GOT IT? MUACHHHHHHH :3

ILOVEYOU : FamILY ♥ AFIF IRHAM ♥ AIESHAH ♥ FATHNIN ♥ AMINAH ♥ NAAZIFAH ♥ NANI ♥ AND YOU :)



HeartBeat



My only heartbeat. Muhd Nur Afif Irham. Do love him so much and much. muahhhh ;)

The music turns ONN !


<
videokeman mp3
Live While We’re Young – One Direction Song Lyrics
>

Credi-tor

Template: Sya Syahirah
Header: Ayien
Bestview: ** **

Prank Oh Prank XD


                                                          


hey boy i'm waiting on you. i'm waiting on you. hahahaha. okay babehhh. fisrtly Assalamualaikum and heyyo.  dah lame tak update blog kita ni. ni bukan auta. tapi faktaaaaaaaaaa ! tepat lagi benar k. hahaha. act harini titew bosan so titew update lah blog titew ni. hahaha. k rempitzzz siket. wakaka.

23 Mei 2013 haritu, my baby birthday. and hari last exam. so dah freedom lah kan. anis plan dgn kawan kawan semua nak sambut birthday apip. tanya tanya dorang cakap okay, so on je la kan. hihi. rancang punya rancang so pergi lah benut mengikut apa yg di plankan kan. dah on the way nak siap siap pergi benut, tanya dia kat mane, dia cakap kat pontian. Dalam hati tu cakap OMG OMG OMG! plan aku tak jadi ke tak ni. waaaaaaaaa -.- so call dia lagi sekali, cakap kat mane semua. dia cakap dah nak balek. and i was like. fuhhhhhh ~ hahaha. so plan kita berjalan dgn lancar setakat ni. haha. ni plan tanpa pengetahuan dia sebab nak buat surprise kan. sebelum pergi benut cakap dgn dia pergi da box dgn kawan kawan. suara dia macam harem. cam putus harapan. haha. lepastu dia text aku nak tanak je kan. hahaha. merajuk kan kan kan. hahaha. lol. masa dalam kete dia call lagi. perghhhhh. kawan kawan aku pandai gila berlakon. anis cakap lah suruh kuat kan radio sebab dekat dabox kan (tempat karaoke) memang bising lah. dan dan aku suruh kawan kawan aku nyanyi. apip percaya ah aku kat dabox. dah nak sampai benut tu call member apip cakap dia dah balek ke belum. dia cakap apip dah balek tapi bila di ajak keluar dia tanak. arghhhhhhh. satu lagi masalah yang menimpa diriku ini. tapi takpe. aku tahu yang si member dia ni (boboi) bole pujuk dia sampai keluar. so aku rilek rilek tenang je pergi target beli telur dgn tepung. alolololo. saje lambat kan masa. dalam pada yang same, boboi pujuk apip sampai wrestling bagai. amboi jahaman lah biy aku ni. haha. akhirnya dia keluar juga. aku tunggu tunggu boboi kata dah settle. aku datang lah tempat dia tu. sekali aku pergi memang dorang kat tepi jalan. aku punya baran cakap asal tak bagitau dia kat tepi jalan. aku ingatkan dia nampak rupa nya tak. haikal semangat cakap dia nampak apip. haha. podaaaa tambi. haha. azim pun u turn lah pergi tempat dorang matikan enjin adn turun lah apa lagi. eh kejap kejap. takde lah semua yg turun, mula mula haikal turun dulu, dahtu alia, pastu baru azim sebab nak matikan enjin dulu. aku dgn fathnin kat dalam kete nak pasang api lilin kat kek. acececeh sweet nya. hahaha. aku nebes sampai gigil siak. hahaha. lol. apip sempat text. dia ingat kan aku takde sebab aku belum turun. dia ingatkan jugak alia datang jumpa boboi. haha. rupanya aku adaa. wah wah dia terperanjat seh. aku nyanyikan lagu utk dia. pastu aku suruh dia tiup lilin and make a wish. dahtu aku potong kasi dia makan. dia taktau tu agenda aku sebenarnya nak baling kek tu kat muka dia. hahahahahaha. *evil laugh* lepas aku potong about 3 potong kek aku suruh dia tutup mata guna kain. cakap ade surprise padahal dorang semua dah stand by tepung telur semua. kih kih kih. dah tutup mata tu. kteorg cepat baling tepung dgn telur kat dia. and dia pun berserah jela sebab semalam dah kena jugak. wakakakakaka. lepas tu aku bukak mata dia dan aku pura pura cakap siapa kat belakang dia. bila dia pandang aku balek. aku terus baling kek kat dia. wahahaahahahahhaa. padan muka. kih kih. mula lah perang telur tepung sesama sendiri sampai ada yang lari. haha. ni ah anak mail dgn anak kamsan (iyelah kot) hahaha. boboi rajin gila pergi kejar dorang tak dapat dapat. and apip pulak pandai buat muka comel kat aku cakap thanks semua. auw auw auw melting nakkk. haha.

dah pergi takkan tanak balek kan. lepas dah habes semua plan aku. kena lah angkat kaki tapi rasa macam berat je nak balek sebab tak puas jumpa dia. hm hm. tapi sebelum balik sempat lag snap gambar. buat kenangan sebab gambar takbole berubah tapi manusia boleh :) now lets see this !




ni cantik lagi bersih. haha. lol. 



alalalala sweet nya aku. wekkk *muntah*



haha. saat ditutup mata nya.


nampak tak bukan aku yg baling dulu XD



*dalam hati* time to revenge. haha


ada orang takut sampai lari. haha



geng mengata. eh eh bukan, geng telur tepung


seee ? akhirnya plan aku berjalan dgn lancar tapi dihidu oleh di mangsa. haha. bravo to me. kihkihkih. haha. thanks sesiapa yg baca tu. alhamdulillah siap juga post aku. fuhh penat menaip tau sampai abaikan im dgn apip. sorry sorry. kbai :*





Older Post | Newer Post